advanced divider

از ابتدای هفته جاری بازار آهن‌آلات استارت افزایش قیمت ها را زد. اگرچه میزان افزایش قیمت ها در ابتدای هفته ناچیز بود، اما این روند روز گذشته به اوج خود رسید.

روز  گذشته روند بازار اهن الات کاملا صعودی شد. این بازار پر التهاب در روز گذشته همه را شکه کرد و در اقدامی غیر منتظرانه تمامی مقاطع افزایش قیمت یافتند.

بخش پروفیل ها در روز گذشته بطور میانگین ۵۰ تومان افزایش قیمت داشته است. برخی از کارخانه های تولید کننده این مقطع اهن در روز گذشته اعلام قیمت نکرده و فروش خود را بسته بودند. برخی دیگر نیز پس از گذشت مدت زمان زیادی قیمت هایشان را اعلام نمودند. کارخانه قوطی و پروفیل صدرا پس از ۴۰ تومان افزایش با قیمت ۳۶۸۰ تومان اقدام به معامله نمود. همچنین کارخانه هیربد زرندیه قیمت های خود را ۹۰ تومان افزایش داد و قیمت پروفیل ۲٫۵ خود را ۳۶۹۰ تومان اعلام نمود.

خبر های بازار اهن حاکی از افزایش قیمت در بخش میلگرد ها می باشد. این بخش از بازار آهن الات طی روز های اخیر بیشترین تنش را داشته است. از ابتدای هفته جاری شاهد افزایش قیمت نسبی در این بخش بوده ایم. روز گذشته نیز قیمت ها در این بخش بطور میانگین ۱۰۰ تومان افزایش یافت. کارخانه حسن رود انزلی در بین دیگر کارخانه ها بیشترین افزایش قیمت را داشته است.این کارخانه قیمت میلگرد خود را پس از ۱۶۵ تومان افزایش ۳۵۲۵ تومان اعلام نمود. کمترین افزایش قیمت نیز مربوط به کارخانه امیرکبیر خزر می باشد که تنها ۱۰ تومان افزایش قیمت داشته است.

بخش دیگر از بازار اهن الات که با افزایش قیمت ها دسته پنجه نرم می کند، بخش تیرآهن ها می باشد.این بخش از بازار در روز گذشته بطور میانگین ۱۵۰۰۰ تومان افزایش قیمت داشته است.

با توجه به روند فعلی بازار، پیش بینی می شوند تا یکی دو روز آینده این روند ادامه داشته باشد.

 

منبع : آهن پرایس

0 0 نظرات
Article Rating
Subscribe
Notify of
guest
0 Comments
Inline Feedbacks
مشاهده تمام نظرات