advanced divider

به نقل از روابط عمومی مجتمع فولاد صنعت بناب خط نورد ۱۸ استند این مجتمع که توان تولید سالانه ۶۰۰ هزارتن محصول نوردی را دارد و در چند سال اخیر متوقف شده بود که با انجام امورات اصلاحی و تعمیرات فنی و تخصصی توسط پرسنل زحمتکش مجددا راه اندازی شد.

خط نورد ۱۸ استند با توان تولید انواع سایزهای میلگرد آجدار ساختمانی می باشد که در یک سال اخیر با توجه به سیاست های مدیریتی اتخاذ شده برای بهره برداری آماده و در سال رونق تولید به مدار تولید بازگشت.

شایان ذکر است نورد ۱۸ استند یکی از ۷ خط نورد این مجتمع می باشد که راندمان کاری بالا به دلیل تکنولوژی برتر ،  قابلیت تولید به روش ریخته گری پیوسته از ذوب شاهین (کوره قوس ۱۵۰ ) را دارا بوده و  قابلیت شارژ شمش های ۱۲ متریرا دارا می باشد.

 

همچنین، پنجمین کوره ذوب القایی واحد ذوب و ریخته گری مجتمع فولاد صنعت بناب به بهره برداری رسید.

ست پنجم کوره القایی  ذوب ۵۲۰ این مجتمع که با توان و دانش فنی پرسنل متخصص و زحمتکش این مجتمع ساخته شده است به بهره برداری رسید .

واحد ذوب و ریخته گری ۵۲۰ دارای پنج کوره ۲۰ تنی بوده که سالانه توان تولید بیش از ۲۳۰ هزار تن شمش فولادی ۱۵۰ * ۱۵۰ را دارا می باشد.گفتنی است که صفر تا صد کوره مذکور در داخل مجتمع ساخته شده است و بومی سازی توسط مهندسین داخلی انجام گرفته است.

0 0 نظرات
Article Rating
Subscribe
Notify of
guest
0 Comments
Inline Feedbacks
مشاهده تمام نظرات