advanced divider

 محمد کشانی با بیان اینکه فولاد خوزستان در نظر دارد تا کارخانه خود را گسترش دهد، اظهار داشت: با احداث کارخانه ۲.۵ میلیون تنی گندله فولاد خوزستان در سال آینده قصد داریم تا سوددهی این شرکت را افزایش دهیم.

وی افزود: با راه‌اندازی این بخش از کارخانه ما می­‌توانیم تولید قابل توجهی داشته باشیم تا ظرفیت تولید را بالا ببریم و بازارهای جهانی را نیز به‌دست آوریم.

مدیر عامل شرکت فولاد خوزستان با اشاره به سرمایه­‌گذاری گسترده در معادن شرق کشور، عنوان کرد: ما  اعتقاد داریم که مصوبه اخیر ارزی مبنی بر بازگشت ارز حاصل از صادرات به کشور، مشکلاتی را برای ورود مواد اولیه مصرفی فولاد سازان ایجاد کرده است.

کشانی برای حل معضل بازگشت ارز حاصل از صادرات پیشنهاد داد: در راستای مشکلات پیش آمده از تصویب این قانون، ما از دولت می­‌خواهیم تا ارز به‌دست آمده از صادارت فولاد را در اختیار خود شرکت‌های فولادی قرار دهد تا آن­‌ها نیز بتوانند از طریق تعامل و تهاتر شمش فولادی با مواد اولیه، به بازارهای جدید دست یابند.

وی تصریح کرد: متاسفانه با آغاز تحریم‌­ها، شرکت فولاد خوزستان بازار اروپا و امارات را از دست داد و ما مجبور شدیم تا محصولات شرکت را بیشتر به هند و آسیای جنوب شرق صادر کنیم.

 

 

0 0 نظرات
Article Rating
Subscribe
Notify of
guest
0 Comments
Inline Feedbacks
مشاهده تمام نظرات